God didn't promise days without pain, laughter without sorrow, sun without rain, but He did promise strength for the day, comfort for the tears, and light for the way. And ME to share all the pain, laughter, tears, sorrow,happiness, sun and rain with you! Let us endure all the 暴风雨 and 彩虹 together!

Thursday, August 07, 2008

收藏 - 蕭敬騰

Another nice song... ... heard it before but never go and find it until someone SY was looking for it.





我能想像
远方的路旁有一双目光

外套右边肩膀上还留着一点香
用失眠哀悼过往回头看为什麽会退让
或许人们都一样越受伤越健忘
追寻烟火的路上或流浪或碰撞还要闯

我能想像
在远方的路旁会有一双目光
是否一样
都带着昨天的伤试图想要遗忘

我能想像
对爱情的信仰注定得忙了又忙
我的眼框
如果有悲伤那是过程中的收藏

手指敲在琴键上那情绪有点down
人影交错的广场或悲伤或失望却不放

我能想像
在远方的路旁会有一双目光
是否一样
都带着昨天的伤试图想要遗忘

我能想像
对爱情的信仰注定得忙了又忙
我的眼框
如果有悲伤那是过程中的收藏

躺一躺看月光
在经过那些离散是否一样够坚强

我能想像(别失望)
在远方的路旁(会碰上)会有一双目光(再渴望)
是否一样(都一样)
都带着昨天的伤试图想要遗忘

我能想像(别失望)
对爱情的信仰(那力量注定得)忙了又忙(别武装)
我的眼框
如果有悲伤那是过程中的收藏

我收藏我的泪你的光

0 comments (click to comment):