God didn't promise days without pain, laughter without sorrow, sun without rain, but He did promise strength for the day, comfort for the tears, and light for the way. And ME to share all the pain, laughter, tears, sorrow,happiness, sun and rain with you! Let us endure all the 暴风雨 and 彩虹 together!

Wednesday, December 24, 2008

Is this Christmas really season of joy and love?

Maybe it is christmas time... ... season of joy and love... ...

But is mine anywhere near? Hmm... I have no idea and no answer to it... Hmm....

I know I'm suppose to be listening to Christmas songs/ carols but all a sudden just feel like listening to Jeff Chang's songs:

太想愛你


我是真的


用情


別怕我傷心


有一點動心


Then I happened to see 楊丞琳's songs but not able to embed here (click on the following link to go and listen to the song) :
  1. 只想愛你
  2. 我终于还是说了一句我爱你
    还记得那个微凉夜里天空正飘着小雨
    心跳的声音像舞动奇迹
    你看着我说千万不要爱上你
    因为你只会让我伤心别傻了快点喊停
    你那么冷静忽远又忽近
    我知道我对你来说也许太年轻
    我想我猜我问我终于了解
    原来为爱流的眼泪也是种甜蜜滋味
    只想爱你当我和你走在一起就已经决定
    不看不听不问也不会放弃
    是你让我了解自己可以为爱那么坚定
    只想爱你好想每天睁开眼睛就能看到你
    我知道我偶尔有一点任性
    不管你做任何决定究竟爱我还是逃避
    sorry我还是不会放弃爱你
    sorry我还是不会放弃
    我还是不会放弃爱你

  3. 曖昧

  4. 暧昧让人受尽委屈
    找不到相爱的证据
    何时该前进何时该放弃
    连拥抱都没有勇气

    只能陪你到这里
    毕竟有些事不可以
    超过了友情还不到爱情
    远方就要下雨的风景
    到底该不该哭泣
    想太多是我还想你
    我很不服气
    也开始怀疑
    眼前的人是不是同一个真实的你

    暧昧让人受尽委屈
    找不到相爱的证据
    何时该前进何时该放弃
    连拥抱都没有勇气
    暧昧让人变得贪心
    直到等待失去意义
    无奈我和你写不出结局
    放遗憾的美丽
    停在这里

  5. 理想情人

  6. 穿上洋装看着手表
    时间快到心砰砰地跳
    和你的第一次约会来临了
    金色的阳光洒满人行道
    换了新唇膏把头发弄好
    要你看到我的好

    喜欢看你走路充满自信
    说话时候你的专注眼神
    温柔的表情笑容里的天真
    我相信找不到有比你更好的人
    你心里理想情人是几分
    是否也会有我的份

    好想知道你的100分
    会给怎样的人
    亲爱的你不要再陌生增加我戏份
    我想问亲爱的你把感情升等
    朋友变成情人
    可不可以告诉我标准
    不要让我一直等

    听着那时间滴答的走
    对街的你在点头
    好象一个梦
    渐渐走到我前头

But nevertheless,

Merry X'mas!

2 comments (click to comment):

missX said...

Let me sing carols for you Ms therapist ;P

Eileen said...

Hi Jas,

Really? Please tape it and send to me then! lolx...

Thanks for the thoughts!