God didn't promise days without pain, laughter without sorrow, sun without rain, but He did promise strength for the day, comfort for the tears, and light for the way. And ME to share all the pain, laughter, tears, sorrow,happiness, sun and rain with you! Let us endure all the 暴风雨 and 彩虹 together!

Friday, August 19, 2005

一步一脚印

身边走过一千个人
但我能清楚地辩出你地脚印
因为九十九个人踏着大地
而你却踏着我地心
他们只是我身边匆匆的过客
而你却是我一生的朋友
(thanks wC for the above sms...)

在此, 想把它送给我所有的朋友
要让你们知道
你们的脚印
已经在我的心里
深深的留下
无法去除
希望在五年,十年后
还能看到你们的脚印…

0 comments (click to comment):