God didn't promise days without pain, laughter without sorrow, sun without rain, but He did promise strength for the day, comfort for the tears, and light for the way. And ME to share all the pain, laughter, tears, sorrow,happiness, sun and rain with you! Let us endure all the 暴风雨 and 彩虹 together!

Tuesday, December 06, 2005

似曾相识

今天我开始我的这个学期的实习。。。

我的实习地方是残障人士福利协会 (Handicaps Welfare Association - HWA)。 抵达那里时, 我总有似曾相识的感觉。。。。。

原来, 在一年多前,我曾到过此地。当时,我与三五好友在此当过一天的义工。。。

今天,又重回来这里,不禁让我想起 OEPians.....

今天,很高兴的。。。。 我又碰见了她 。。。。几个月没见了。。。 她的情况好得多了。。。。

最开心的是, 我又可以学以致用了! 我说的可是手语喔 。。。。 =)

再续。。。。。。

0 comments (click to comment):