God didn't promise days without pain, laughter without sorrow, sun without rain, but He did promise strength for the day, comfort for the tears, and light for the way. And ME to share all the pain, laughter, tears, sorrow,happiness, sun and rain with you! Let us endure all the 暴风雨 and 彩虹 together!

Sunday, April 16, 2006

可能这一切都是值得的。。。

那不安的心情已平复了下来 。。。

可能因为刚开始看不到结果 。。。

大家三人又出现沟通上的问题 。。。

可是当我看到还有人愿意帮忙时,我不经觉得,我们与我们的目标越来越近 。。。

至少在以后的将来回头一看。。。 我能告诉自己。。。 我不后悔。。。 因为我尝试过。。。

0 comments (click to comment):